Podpis elektroniczny
Weryfikacja tożsamości i wydanie certyfikatu w trybie standardowym
W celu wydania certyfikatu kwalifikowanego konieczna jest weryfikacja tożsamości Subskrybenta przez Operatora Punktu Potwierdzania Tożsamości Certum.
Usługa obejmuje spotkanie osobiste oraz wydanie certyfikatu w trybie standardowym – do 7 dni roboczych (realnie na podstawie ostatnio obsłużonych wniosków – do 3 dni roboczych).
Jak wygląda proces?
- W określonym w dniu i miejscu następuje osobiste spotkanie Subskrybenta (czyli osoby, która będzie właścicielem podpisu) oraz Operatora PPT.
- W trakcie spotkania następuje wypełnienie wniosku o certyfikat (jeśli Subskrybent całościowo realizuje usługę u nas) lub pobranie danych z systemu Certum (należy przygotować numer wniosku, który wcześniej został wypełniony; sugerujemy wydruk wniosku lub dostęp do niego w wersji elektronicznej).
- Operator PPT weryfikuje dane osobowe, które zostały umieszczone we wniosku, sprawdza ważność, czytelność i stan dokumentu tożsamości.
- Subskrybent składa na terminalu Paperless własnoręczny czytelny podpis, a Operator wysyła wniosek do Certum.

Cena 24,60 zł brutto
Cena 20,00 zł netto